Excursia la Legoland Windsor

De curand am fost la Legoland Windsor, in apropiere de Londra si voi povesti una-alta pentru cei care inca nu au ajuns in acest parc de distractii. Legoland Windsor este foarte aproape de Londra si puteti combina vizitarea orasului, a parcului, dar si a castelului Windsor.

Initial am vrut sa facem o vacanta in care sa combinam Disneyland si Legoland, sa luam trenul din Paris catre Londra, dar ne-am dat seama ca ar fi fost obositor si pentru noi si pentru el, asa ca l-am intrebat unde vrea sa mearga mai intai. V-am povestit intr-un mesaj anterior ca lui Tudor ii place tare mult sa faca tot felul de constructii din Lego, asa ca a ales Legoland. Am preferat sa mergem la cel din Marea Britanie si nu la cel din Germania pentru ca astfel puteam vizita si Londra. Am aflat ca cel din Germania e mai mare si mai interesant. Poate vom merge si acolo la un moment dat.

Parerea mea e ca a fost varsta potrivita pentru a vizita parcul Legoland. Cred ca 4-6 ani e perioada in care trebuie facuta excursia. Mai tarziu s-ar putea sa fie plictisitor pentru ei. Pentru cei mai aventurosi din fire sau obisnuiti cu parcurile de distractie mai mari s-ar putea sa para plictisitor.

Pentru noi a fost grozav. Poate si pentru ca am prins doar zile cu soare si o singura dimineata cu ploaie. Soare cu dinti, dar soare! Cristi spune ca Disneyland e mult mai mare si cu mult mai multe atractii, dar pentru Tudor cred ca a fost mai bine sa inceapa cu Legoland. De unde eram convinsi ca va refuza sa se dea in roller-coaster, roti, baloane si trenuri rapide, am ramas surprinsi ca dupa prima incercare nu mai voia sa se opreasca. “Mai vreau o tura!” auzeam in continuu si apoi copilul meu cu mainile pe sus, fara sa se mai tina. Eu am rau de inaltime si de la etajul 2, rau de masina, iar perioada mea de vitezomanie a apus de ceva vreme, dar a trebuit sa demonstrez copilului ca mami poate. Si mami a putut o tura in toate. Pentru prima oara in viata mea! Oooh da! Mi-am depasit limitele! Am tipat mai tare decat bebelusii, dar am fost felicitata de mamele de pe margine care nu s-au incumetat. :)) Stiu ca nu erau cele mai mari si mai abrupte rape in care se pravalea acel trenulet, dar zau ca n-am fost niciodata mai speriata! Nu vreau sa ma gandesc cum e in celebrul parc din Barcelona! Nu e pentru mine!  Tati a fost supus la ture repetate, ca mna, trebuia sa demonstreze ca el poate mai mult!

Iata cateva detalii despre Legoland:

1. Verificati site-ul Legoland cu atentie. Noi ne-am dus initial intr-o zi din mijlocul saptamanii si s-a intamplat sa fie inchis. Am prins totusi schimbarea garzii la Windsor. Pe site gasiti si oferte uneori.

2. Daca veniti din Londra catre Legoland, calatoria cu trenul este mai ieftina, dar schimbati la Slough, iar din Windsor trebuie sa luati autobuzul. Calatoria cu autobuzul e mai scumpa, dar sunt mai multe de privit pe geam si va duce direct la destinatie.

3. Puteti lua bilete pentru Legoland si deodata cu cele de autobuz.

4. La intrarea in Legoland veti fi intampinat de oferta de 15 lire pentru toate pozele de la toate atractiile din parc. E o oferta buna! Noi nu am luat-o si fiecare poza dorita costa apoi 10 lire.

5. In excursia noastra de aprilie am prins soare in fiecare zi, iar cozile erau inexistente. Cu cat se face mai cald afara, cu atat cresc si cozile. Erau culoare impresionante de asteptare si panouri cu minutele de asteptat.

6. Turele cu trenulete, barci, masinute dureaza foarte putin. Poate pentru a scurta asteptarea la acele cozi din timpul verii.

7. In 2015 era anuntata deschiderea zonei Lego Friends, cea cu roz si mov pentru fete. Nu era deschisa inca, dar se construia la ea.

8. N-am gasit deschis la SeaLife in Londra, dar in colaborare cu Legoland au facut un acvariu destul de reusit, cu rechini, pisici de mare, pesti colorati si pesti de Lego. 🙂

9. Il puteti dovedi pe tot intr-o singura zi daca nu sunt cozi.

10. Singura atractie la care Tudor nu a putut intra a fost o mica zona cu apa, care necesita costume de baie si caldura. Desigur, in acele bazine erau vreo 2 copii foarte blonzi, veniti probabil din niste tari foarte civilizate, cu scoli foarte bune, cu limbi de neinteles si cu frig de iti crapa capul!. Noi eram cu gecile pe noi.

Daca sunteti cu copilul dupa voi vizitarea Londrei va fi diferita. Noi am luat un tur al punctelor importante, dar putea fi facut foarte usor si probabil mai ieftin cu autobuzul normal. Daca luati totusi un tur al orasului, alegeti linia rosie, nu cea albastra. Cea albastra ocoleste prin niste zone plictisitoare. Nu stiu alti copii cum sunt, dar eu a trebuit sa-mi iau gandul de la cascat gura prin magazinele de pe Oxford Street! De ciuda mi-am luat inainte sa plecam spre aeroport o pereche de jeans fara sa-i mai probez, doar pentru ca erau foarte lungi, iar in Romania toti imi vin deasupra gleznei. Am avut noroc! Imi veneau! Data viitoare cand suntem fara copil in Londra, acolo ma gasiti!

Am intrat si intr-un magazin Disney, care e mult mai frumos si mai ofertant decat cele din mall-urile bucurestene.

P1180331 P1180337 P1180357 P1180380 P1180398 P1180511 P1180612  P1180754

Gustari de luat in parc

Haideti sa depasim momentul cu eugenia, covrigei, vata pe bat, pufuleti, prajiturele si ciocolatele! Poate ca unele ne aduc aminte de copilarie, dar asta nu inseamna ca trebuie sa faca parte si din viata copiilor nostri. Iata cateva solutii usor de transportat (e nevoie doar de o caserola sau o punga) si foarte sanatoase pentru momentele in care cel mic ia o pauza de joaca:

1. Fructe de sezon: cirese, fructe de padure, mere, pere, struguri, dar si de import – citrice, banane (ia cu tine si un dezinfectant pentru maini)
  2. Fructe uscate fara adaos de zahar si chimicale
  3. Avocado: ii va asigura energie celui mic pe toata durata jocului
  4. Bucati de nuca de cocos sau fulgi de cocos nedegresati: gust bun si grasime sanatoasa, ce ajuta si la prevenirea infectiilor
  5. Nuci si seminte: energie de durata, satietate
  6. Batoane si gustari sanatoase din nuci, seminte si fructe. Pot fi facute si in casa.
  7. Iaurt cu probiotice, branza cu smantana
  8. Biscuiti sanatosi, facuti in casa

Pentru mai multe idei, consulta sectiunea retete. Distractie placuta in parc!